pihlajankevari

pihlajankevari

8.4.2016

Uskokaa tai äläkää se on ny LOPPU THE END

Sen verran kauan on tullu ulukohommia teheryksi notta pääsin loppusuoralle sisätöihin pääkirjastohon. Jalasjärven kirjastoauto Puukstaavi tuli vuoren aluusta meirän Präntin avuksi. Jari ja Jarmo teköö ny meirän ulukohommat.


Ensi tuntuu,  ettei vanha äijä kerkiä täällä pääkirjastos  joka paikkahan ja hakuusis on ollu moniki asia, mutta täs kolomen kuukauren aikana oon oppinu varmahan enemmän kun vuosihin.  Päivystykses on mukava, kun siinä on kaveri, jollekka voi joskus, jos siltä tuntuu, niin kertoa elämänviisauksia, tai sitte ei. On ollu päiviä, jolloon hiki ei kyllä oo keriinny kuivua. Sain senki kokia.  Asiakkahat on tuon tiskityöskentelyn eherotoon suola, pitää muistaa, notta niitä varte me tiskin takana koitamma teherä parahamma ja auseeratahan kukin omalla tyylillänsä.

Tämä on mun viimeenen päivä täs Firmas ja mä lähären ny enste lomalle, joka on mun viimeenen, kesäkuusta lähtien ei mulle enää lomia myönnellä.

Mä haluan kiittää mun asiakkaita yli 42 vuoren aijalta, monia mukavia muistoja on jääny mielehen.

Ennenkaikkia isoo ikävä jää tykavereita, iliman teitä olis munki auseeraaminen täs työpaikas ollu jokseenki ilotoonta tyhyjän raapimista.



Amen ja Kiitos!  

Jouko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti